mandag 20. mai 2013

Avfallsposekort :-)

Jeg fikk en bestilling på et kort for 1 1/2 uke siden til ei dame som skal gå av med pensjon,
og det artige var at mottakeren var kunde i scrappebutikken min for flere år siden :-)
Det utfordrende var at det måtte være litt størrelse på kortet, da det skulle være mulighet for å skrive litt tekst og rundt 40-50 peroner skulle signere inni kortet...
 
Etter mye grubling så fant jeg ut at en avfallspose måtte bli perfekt størrelse ;-)
Og etter ca 12 timers "papirarbeid" så ble dette resultatet:

(Beklager at det ble så forskjellige lysforhold på bildene)
Selvfølgelig er det mye øvelse som skal til for å fargelegge så bra som så mange dyktige kortlagere rundt omkring gjør, men jeg ble egentlig veldig fornøyd selv med sluttresultatet ;-)
Og jeg har lovet meg selv at jeg skal øve, øve, øve og øve mer på fargeleggingen!
Stempelmotivet er fargelagt med Distress Inks.
Innsiden av posekortet.

Laget et kort med mye plass til skriving, som har fått plass inni åpningen av posen
(hvis du forstod hva jeg prøvde å forklare) *ler*
Baksiden på posekortet med navnestempelet mitt fra Scrapmagasinet.
 
Klem fra Hege

1 kommentar:

Agnete-Sagalind sa...

Kjære deg. Dette var nydelig å se på. Det er morsomt å være litt kreativ. Avfallsposene er geniale! Jeg bruker litt av de innimellom jeg også. :)
Takk for titten!

Kreatyra :)